Office 365 Business Essentials
Få arbeidet gjort hvor som helst
Arbeid på flere enheter for å opprette, redigere og dele Word-, PowerPoint-, Excel- og OneNote-filer på nettet. Når som helst, hvor som helst.
Forenkle samarbeidet
Enklere samsvar
Du kan enkelt konfigurere brukere og begynne å bruke tjenestene raskt ved hjelp av trinnvise veiledninger.
Office 365 Business Essentials inkluderer:
Nettjenester
E-post og kalendere

Bruk e-post i bedriftsklassen via en omfattende og velkjent Office-opplevelse, som du har tilgang til fra skrivebordet eller fra en nettleser via Outlook Web App. Du får en postboks med en lagringskapasitet på 50 GB per bruker, slik at du kan sende vedlegg på opptil 25 MB.
Nettkonferanser

Hold nettmøter med lyd og video ved hjelp av skjermdeling og HD-videokonferanse med ett klikk.
Direktemeldinger og Skype-tilkobling

Kom i kontakt med andre Skype for Business-brukere via direktemeldinger, taleanrop og videoanrop, og la personer se tilkoblingsstatusen din. Del tilstedeværelse, direktemeldinger og lydsamtaler med Skype-brukere.
Fillagring og fildeling

OneDrive for Business gir hver bruker 1 TB med personlig lagringsplass i skyen, som brukeren kan få tilgang til fra nesten hvor som helst, og som synkroniseres med PC-/Mac-en for frakoblet tilgang. Du kan dele dokumenter enkelt med andre i og utenfor organisasjonen, og du kan kontrollere hvem som kan åpne og redigere hver fil.
Gruppenettsteder

Aktiver enkel tilgang og deling av dokumenter med en grunnleggende lagringskapasitet på gruppenettstedet på 10 GB pluss 500 MB med lagring per bruker. Del innsikter via interaktive rapporter med Excel-tjenester og Visio-tjenester, og vis dem på mobile enheter i nettlesere som støtter HTML5.
Sosialt nettverk for bedriften

Samarbeidsprogramvaren og forretningsappen Yammer lar de ansatte koble seg til riktige personer, dele informasjon på tvers av team og organisere prosjekter.
Office Online

Opprett og rediger Word-, OneNote-, PowerPoint- og Excel-dokumenter fra en hvilken som helst moderne nettleser.
Søk og oppdag

Hold deg oppdatert. Søk og oppdag innhold i Office 365 ved hjelp av tilpassede innsikter. Office Delve er den første opplevelsen som drives av Office Graph, som er en samling av analyserte signaler eller innsikter basert på hver brukers oppførsel og forhold til innhold, emner og kontakter.
Alle office 365 for bedrifter inkluderer:
Pålitelighet

Føl deg trygg ved å vite at tjenestene dine er tilgjengelige med en oppetidsgaranti på 99,9 % og en finansielt støttet serviceavtale (SLA).
Sikkerhet

De nyeste sikkerhetspraksisene med fem lag med sikkerhet og proaktiv overvåking bidrar til å beskytte kundedata.
Administrasjon

Administrasjonsportalen formidler detaljerte alternativer for IT-konfigurasjon for tjenestene dine, enten fra en nettportal eller via automatisk administrasjon med PowerShell-kommandoer. Du kan bruke administrasjonsappen til å administrere tjenestene dine mens du er på farten.
Nyeste versjoner

Du trenger ikke betale for versjonsoppgraderinger. Oppdateringer er inkludert i abonnementet. Nye funksjoner formidles til Office 365-kunder i en IT-konfigurerbar opplevelse.
Active Directory-integrering

Administrer brukerlegitimasjon og -rettigheter. Enkel pålogging og synkronisering med Active Directory.
Kundestøtte

Telefonstøtte for alle IT-problemer hele døgnet. For mindre alvorlige problemer kan du sende forespørsler om kundestøtte fra administrasjonsportalen.